6.5.10

damon & katherine..


[EN] I love this vid! *-* Yesterday i was looking for videos of damon & katherine and i found this one. ^^, I have to tell you the story about me & my prince: his name also begins with D, and i'm Katie and if you watch The Vampire Diaries you know.. In the past Damon did everything to find Katherine, and he loves her.. And there is Stefan. Katherine loved Stefan too, as the way i loved my ex-boyfriend. I don't know.. Katherine & Damon.. Katie & Daniel. ^^, I always think that i'm the girl from the movies.. And he's the boy. Well.. i love him. $: <3 Hope you like this vid!
[HU] Imádom ezt a videót! *-* Új kedvenc.. ^^, Tegnap keresgéltem Damon & Katherine videókat és akkor találtam. ^^, Aztán eszembejutott, hogy ezt még nem is meséltem: Ha valami filmet vagy sorozatot nézek, söt néha még ha könyvet is olvasok.. mindig arra gondolok, hogy én vagyok a lány és az én hercegem pedig a fiú. Na és akkor jött a Vampire Diaries és hogy hívják öket? Damon & Katherine. És a Damon bármit megtesz azért, hogy megtalálja Katherine-t, hogy vele lehessen. (tvoábbi történtek nem fontosak.:D ha láttad akkor tudod miért.. xd) Naszóval és akkor.. Én ezt így kitaláltam, erre ö rámírt, hogy szoktam-e nézni ezt a sorozatot. Csakmert arra gondolt, hogy Damon & Katherine.. Katie & Dani.. Nem lehet véletlen. Nem véletlen.. ^^, Persze hogy nem.. ;) Na, remélem tetszik a videó!

1 comment:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=tyQatQahrzs&feature=related

    talán ez is tetszene akkor!

    ReplyDelete