9.5.10

help, ik kan niet kiezen!

[NE] Ik kies meestal boeken die ik leuk vind door kleur, titel, voorkant.. Laatste keer ik was in de bieb en ik had dit boek gevonden.. *-* 5 jongens & ik. Bijna hetzelfde, ik moet tussen 2 of 3 kiezen. :D Misschien zal dit iets helpen. Ik vond het boek zooo leuk, zij lijkt echt op mij.. Zij had haar goede vriend gekozen.. Maar het was makkelijker voor haar: de jongen had een brief geschreven, romantisch enzo.. Bij mij zal hij nooit een brief schrijven.. o_O, Maarja.. Volgens haar ik moet mijn ex echt niet kiezen, dat is duidelijk. Maar hij is lekker.. en ik kan hem niet zomaar laten.. s: En tenminste hij praat met mij.. Het boek helpt niet.. oO, geef niets, het was leuk om dit te lezen. ^^,
[HU] Álltalában úgy szoktam könyvet választani, hogy tetszik a színe, a címe vagy csakúgy az eleje.. Ennek a címe tetszett. Segítség, nem tudok választani. 5 fiú & én. Az én esetemben csak 2 vagy 3 fiúról szokott szó lenni, most épp 2röl, szóval gondoltam elolvasom és megtudom ki kell. Ö annyira hasonlít rám! *-* A zavaros ex aki szeretné jóvátenni, a jóbarát aki már régóta szerelmes belé, a többiek akik nála szóbajönnek pedig az én esetemben már múltidök. (: Naszóval, ö a jóbarátot választotta. De ez a jóbarát írt neki egy tök szép levelet.. az én esetemben nem hiszem, hogy történne ilyen.. Legutoljára 2 éve kaptam szerelmes leveleket.. Szóval, nem sokat segített rajtam. Én nem fogok szerelmes levelet kapni amitöl hirtelen minden megoldódik.. Roo (föszereplö) szerint ha újra összejössz az exeddel attól semmi sem lesz jobb, mert az nem oldja meg minden problémád, csak nem leszel szingli. Annyira megkérdezném töle: De mi van, ha az nekem úgy pont elég..? Meg egyébként is.. A jóbarát lehet, hogy írt neki szerelmes levelet, de ettöl miért oldódott meg minden problémája? Egy könyvhöz beszélek, úgyhogy inkább csöndbe maradok. :D (folytatás a fejemben..) Összefoglalva ezt az egészet.. tetszett a könyv, föleg mert tényleg annyira hasonlított rám.. ^^,

No comments:

Post a Comment