12.6.10

billionaire

http://www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw
Imádom ezt a dalt! (: Küldöm mindenkinek, aki azthiszi azért, mert hollandiában lakom gazdag is vagyok és minden sokkal jobb. Nincs igazuk. Nem vagyok milliomos, még csak a közelében sem vagyok. Ugyanolyan, mint amilyen otthon is volt, csak itt ha kinézek valamit egy idö után meg is kapom. (: Otthon ez nem mindig volt így, mert vagy ez vagy az, de minden nem lehet.. :'D Naszóval, most épp a nyári zsebpénzem számoltam el egy kicsit, mert közbejött, hogy szerelmes lettem. Az iPhone 4-be.. *-* Szóval, nem érdekel senkisemmi, az az enyém lesz. *-* Igen, csak ha megveszem, nem lesz olyan sok zsebpénzem a nyárra.. Ami meg van/lesz, azt pontosan tudom kikre és mikre szeretném költeni. (: Tehát mégegyszer: nem vagyok milliomos elkényeztett liba.. S:
Hallgassátok meg a számot, mert tényleg tök jó! ^^,

I wanna be a billionaire so fucking bad
Buy all of the things I never had
I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night, oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire.

No comments:

Post a Comment