14.6.10

féltékenység..

Egyszer volt, hol nem volt, volt egy lány. Egy olyan lány, aki tudta mikor kell hallgatni és mikor kell megszólalni, aki mindenröl tudott, mégis minden titkot megtartott. Egy nap beszélgetett a barátnöjével, aki a következö történetet mesélte:
'Mielött még megismert volna engem, volt egy másik csaj, aki tetszett neki. Együtt voltak osztálykiránduláson Párizsban, történt ez meg az, de aztán megismert engem. Elmondta a csajnak is, hogy ha választania kell, akkor engem fog választani. Azon a hétvégén bulizni voltam, mert ugye még nem volt semmi komoly köztünk, miért ne? A csaj ott volt. Hallottam, amit mondott. Csúnyákat rólam. De az összesnek a jelentése annyi volt: féltékeny vagyok rá, mert szebb nálam, és mert öt választotta..'
Ö csak csendben hallgatott, figyelt és eközben azon gondolkozott, hogy a féltékenység egy nagyon gonosz dolog. Nem lenne helye egy tökéletes világban.. Aznap délután hazafelé menet látott egy párt az utcán sétálni és a fiú kedvesen mosolygott felé. Ekkor a barátnö erösebben szorította a kezét, és a lánynak egyböl eszébe jutott a reggeli történet és a féltékenység. A barátnö féltékeny volt rá! Belenézett szemébe, végignézett rajta és nem értette mi oka féltékenynek lenni. Az ö oldalán állt a helyes srác, az ö kezét fogta és az övé volt. Ö lehetne féltékeny, hiszen ö egyedül volt, egyedül ebben a megrontott, helytelen világban.. De nem volt az, mert még mindig nem értette, hogy lehet valaki féltékeny.
Mikor már azthitte, belöle hiányzik ez, mint egy hatalmas csapás megrohanták a különbözö érzések: szeretet, düh, bánat, bosszúvágy. Rájött, hogy a számára legfontosabb embernek ö nem a legfontosabb. Az ö egész világának közepén álló embernek voltak más barátai is, olyanok, akiket sokkal jobban szeretett nála. Csak arra tudott gondolni, hogy míg ö egész életét is feláldozta volna érte, ö mindvégig valaki mást szeretett. Nem értette, hogy az a lány miben jobb nála. Még csak nem is volt nála szebb.. Ebben a pillanatban sok mindenre ráeszmélt: a világ nem tökéletes, senki sem tökéletes, és a tökéletességnek nincs semmi köze a szeretethez. Ebben a pillanatban megtudta, milyen féltékenynek lenni.

*ez úgy volt, hogy néha nincskedvem leírni a dolgokat, így mesébe szöttem és kicsit átalakítottam. de ez 100%-ig igaz. sajnos..

No comments:

Post a Comment