27.9.10

barátok.

Barátok. Sokféle barát létezik, sokféle ember. Az én barátaim olyan emberek, akik mindent tudnak rólam, akiknek bármit elmondhatok. Akik hajnali 2-kor is ott vannak nekem, ha szükségem van rájuk. Akik nem lesznek mérgesek akkorsem, ha 'ök megmondták', de én mégis hibázok. Akik bármit elmondhatnak nekem, akikkel tényleg akármiröl lehet beszélni. Igaz barátokból nincs sok, de én mégis szerencsésnek tartom magam, hogy vannak nekem. (: Boldog vagyok és mosolyognom kell, akárhányszor az együtt töltött idökre gondolok, a sok hülyeségre amit elkövettünk.. Ugyanakkor szörnyen szégyenlem magam, amiért néha olyan idegesítö tudok lenni, de a barátaim mégis velem vannak.. $: Akármikor. Mindig. Szeretném 'bemutatni' a legeslegjobb barátom, pont ma, pont azért, mert már 2 éve ismerjük egymást. $: eLiii. (L) mindig. (: '08.09.27.

No comments:

Post a Comment