10.9.10

félelmetes exek?!

Katt ide. Szerintem már sokan olvasták ezt a cikket, ami hát eléggé borzalmas.. Én régen Pécsen laktam, habár ez most tökre nem fontos, mert az exekröl szeretnék írni.. Még nagyon nagyon régen a nöket piacokon lehetett venni. A nöknek nem voltak jogaik, iskolába se járhattak ésatöbbi. Aztán ott van Amsterdam a piroslámpás utcákkal. Vagy akárhol Magyarországon az útszélén.. Ott a rengeteg szörnyü hír, hogy hány lányt és milyen fiatalon megeröszakolnak. És akkor most ez?! Ha a barátnö szeretne szakítani, akkor azt nemlehet? Inkább haljon csak meg. Ez most kicsit brutális, de szerintem ez semmiképp sem mondható normálisnak.. És nem csak Pécsen történt ilyen, párnapja/párhete Rotterdam is lelöttek egy lányt.. Ugyan ezért. És akkor csak egy kérdés: Hol van a szerelem és a tisztelet? Azért, mert a lányok kisebbek és törékenyebbek (szerintem) a fiúk dolga aztlenne, hogy vigyázzanak ránk. Nem pedig ilyesmiket tenni..
És akkor még utolsó sornak: Nem minden fiú ilyen és remélem nem is lesznek ilyenek. Mert egy kapcsolat végetvetése nem jelenti azt, hogy egy életnek is véget kell vetni.

No comments:

Post a Comment