23.6.12

hoe jij bent

Ik zeg ja en jij zegt nee. Wij zijn zo oneens, maar toch zijn wij één. Ik hoor bij jou en jij hoort bij mij, niemand kan ertussen. Jij bent zo koppig en soms irritant dat ik je zou willen kussen totdat jij doodvalt. Niet omdat ik op dat moment minder van je houd, maar omdat ik dan zie hoe jij bent. Ik zie de echte jou, van wie ik zoveel houd. Ik zie dat jij ondanks mijn gezeur mij blijft knuffelen totdat ik geen adem meer krijg. Niet omdat jij minder van mij houdt op dat moment, maar omdat jij niet zonder mij kunt leven. Jij ziet dat ik je nodig heb, dat ik niet zonder jou kan leven. Ik ben zo dankbaar dat ik jou heb, dat ik de echte jou ken. Ik ben zo zorgeloos, omdat jij de echte mij kent. Wij passen zo perfect bij elkaar als twee puzzelstukjes, jij vult mijn gebreken aan en ik vul jouw gebreken aan. Ik was zo lang op zoek naar jou en nu heb ik je gevonden. Mijn benen trillen als ik in jouw ogen kijk, mijn hart stopt even als jij naar mij kijkt. Jouw golvende krulletjes nemen al mijn zorgen weg, met jou in de buurt verdwijnen al mijn problemen. Als jij zingt krijg ik kippenvel, jouw stem is zo zacht en mooi. Als jij mij aanraakt, voel ik me net een pistache ijs in de zomer die aan het smelten is door de warme zonnestralen. Jouw handen zijn altijd zo warm, ik voel me in jouw armen altijd veilig. Jouw hart raakt de mijne en jij laat me smelten. Ik vind het ongelooflijk lief van jou als jij naar mij luistert, ook al zeg ik onzinnig dingen over het leven. Ik voel me altijd beter als jij naar mij kijkt met dat puppy-face van jou en mij ervan overtuigt dat mij niks kan overkomen. Ik ben soms onzeker en jij kan er niet tegen, toch blijf jij voor mij vechten. Ik weet dat ik dan soms zo boos kan worden, maar daarna besef ik pas dat jij mij eigenlijk wilde helpen. Ik weet dat jij er altijd voor me bent als ik je nodig heb, gaat het om een bliksem waarvan ik zo bang ben of een keuze die ik niet kan maken. Jij maakt altijd tijd voor mij, jij steunt mij altijd op jouw koppige manier door te zeggen dat het goedkomt op momenten wanneer alles zo fout is. Ik hoop dat jij weet dat ik alles waardeer wat jij voor mij doet en dat ik van je houd hoe jij bent. Ik hoop dat jij weet dat ondanks al onze stomme ruzies ik altijd van je blijf houden. Ik houd van jou hoe jij bent.

No comments:

Post a Comment