19.10.12

i'm back!

Wat, was je dan weg? Nee hoor, ik was niet weg, ik heb alleen soms van die tijden dat ik geen inspiratie heb en dat ik dan ook geen tijd ga vrijmaken om te gaan bloggen. Nu heb ik opeens extra veel motivatie om weer te gaan bloggen, dus hier ben ik dan weer! :) Wat heb ik allemaal gedaan sinds school begonnen is..

  • Ik heb mijn tussentijdse toets gehad en ik heb die vrijstelling gekregen. Wat? Wat is dat? Ik wil mijn rijbewijs halen en je kunt tijdens een ttt vrijstelling krijgen op de bijzondere manoeuvres  dus die hoef ik straks op mijn echte examen niet meer te doen :) Het ging best wel grappig, aangezien ik zo zenuwachtig was dat ik niet durfde te kijken links en rechts, behalve bij parkeren en omkeren. Bij examen was ik zeker gefaald, maar parkeren en omkeren deed ik zo netjes door adrenaline dat ik het toch heb gehaald. 
  • Ik heb al een aantal verslagen en toetsen achter de rug en een levenloze vakantie in zicht: gelijk na de vakantie heb ik een toetsenweek. Dit is een van de redenen waarom ik geen tijd had om te bloggen en om te schrijven en dit is ook de reden waarom ik misschien de komende week ook niet veel ga posten.
  • Ik ben naar Monster Jam geweest. JIJ?! wacht ff, ik was nog niet klaar. Samen met mijn vriend. Eerlijk gezegd vond ik het best wel cool, zeker toen die ene helemaal over zijn kop ging. Ik hou van actie en ontploffingen enzo.. xd
  • Mijn oma is gekomen en ik ben met haar naar stad gegaan waar niet oma, maar ik verdwaalde. We hebben natuurlijk ook andere leuke dingen gedaan samen. :) Wat minder leuk was dat wij allemaal ziek werden (jahhh, zalm gegeten..)
  •  Ik heb samen met mijn vriend een cruise geboekt naar Engeland en dit is de tweede reden waarom ik volgende week niet zoveel ga schrijven, ik ga in Engeland feesten en shoppen! :) Wij zijn op de 23ste namelijk al 2 jaar samen en zo gaan wij het vieren. :) Awww, dat is zo lang. Ja, best wel. Oke, ik ben eigenlijk nu al zenuwachtig van wat ga ik aandoen, wat ga ik allemaal inpakken en omg, wat ben ik toch bang van water! Het wordt een lange reis... :)
Ja.. dat waren de belangrijke dingen dus.. :) En vanaf nu probeer ik weer alles netjes bij te houden! :)

knuffels, katie.

No comments:

Post a Comment