29.10.12

weer op fb!

Haha ja, mensen die liever niet laten zien waarmee ze bezig zijn.. Ik ben zo'n mens. Meestal denk ik van: nee, het is niet goed genoeg. Nee, het is nog niet af, beter als ik het voor mezelf houd. En dan heb ik van die momenten dat ik denk: wat maakt het uit als anderen het ook zien? Dan weten ze tenminste waarmee ik zo lang bezig kan zijn, aangezien ik maar half uurtjes leer en huiswerk maak.. Ik schrijf mensen! :) 
Dus ik had vroeger ook al een fb-pagina voor kleinerdan3, maar ik had geen tijd in de zomervakantie om iets te schrijven en ik was te bezig met ervaringen verzamelen, en ik heb hem verwijderd. Aangezien het leek alsof ik totaal niks deed. En nu ben ik dus weer begonnen, met veel schrijven en ik zet de nieuwe posts meestal op mijn eigen profiel, maar dat vind ik niet zo leuk. Ik heb namelijk ook een hongaars blog, maar daar post ik bijna niks, dus mijn hongaarse vrienden zien dat ik schrijf, maar niet voor hun. Dat vind ik een beetje oneerlijk en het is natuurlijk niet leuk om elke dag dingen te zien op je facebook die je helemaal niet begrijpt... Om die oneerlijkheid en irritante dingen te voorkomen, heb ik dus mijn pagina weer aangemaakt. Nu kunnen mensen het liken die het leuk vinden om mijn verhalen te lezen en anderen zullen niks meer van horen. :) Je kunt dat aan de linkerkant, onder 'blogarchief' doen of op facebook gewoon: http://www.facebook.com/kleinerdan3 
Hier zal ik dus altijd aangeven of er een nieuwe post is en daarnaast wil ik ook leuke filmpjes enzo met jullie delen. :) Dus als je op de hoogte wilt blijven over wat er allemaal op kleinerdan3 gebeurt, moet je de fb-pagina liken! :) 

knuffels, katie

No comments:

Post a Comment