30.10.12

you should have put a ring on it!

Vroeger moesten de prinsessen gewoon trouwen met een prins die door haar ouders werd gekozen. Vervolgens moesten meisjes trouwen met vreemde mannen voor geld en andere belangrijke dingen. Uiteindelijk toen de vrouw zelf mocht beslissen en het echt om liefde ging, kon iedereen trouwen met iedereen. Tegenwoordig kiezen sommige mensen ervoor om niet te gaan trouwen, maar om gewoon samen te leven. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw niet van een mooi bruiloft droomt of van een heel lief 'Wil je met me trouwen?'. Dus ik zat laatst te denken: stel, je woont al jaren samen met iemand en er komt een prins op het witte paard, met muziek, rozen en dan een klein doosje. Hij wilt voor altijd met jou zijn, hij zal altijd van je houden en hij wilt dus met je trouwen. Zou je dan bij je huidige partner blijven met wie je een speciale band hebt, of zou je voor de prins kiezen die de mooiste bruiloft voor je wilt bezorgen? Eerlijk is eerlijk, ik zou voor de prins gaan. Elk meisjes droom is een mooi bruiloft, een jongen die het durft te vragen, die zijn liefde echt durft te uiten. Nu dat wij vrouwen de kans hebben om dat allemaal zelf te mogen beslissen, nu dat wij onze eigen bruiloft mogen organiseren met de man die wij leuk vinden, waarom zouden we dat niet doen? Ik begrijp aan de ene kant de vrouw niet, dat zij geen bruiloft wilt en aan de andere kant de man niet, omdat hij zijn vrouw zo.. laat gaan. Ik vind dat mensen door die twee ringen soort van gebonden worden, voor altijd aan elkaar gebonden. Dat ze daarmee zeggen en laten zien: ik hoor bij hem, ik wil bij hem horen en zal bij hem blijven! Dus prinsjes, laat je liefde zien, elk vrouw vindt dat leuk! en prinsessen, enjoy it! :) 



knuffels, katie

No comments:

Post a Comment