6.3.13

update

Lang geleden weer dat ik iets heb geschreven.. Maar, ik was gestopt met me schrijf-leven toen ik dat ding op me hand kreeg. Ik ben inmiddels naar de dokter geweest, en ik heb een lieve ganglion. Ze kunnen het wegsnijden als ik dat wil en dan krijg ik een litteken van 7 cm op me hand. Mooi. Ik leer wel leven met me ganglion. Het doet geen pijn meer, of ja, niet meer zo vaak.. alleen als ik iets raars doe met me hand. Maar ik kan dus gewoon schrijven. :)
Ik zou ook over de filosofie olympiade vertellen, maar nu dat ik bijna een maand later weet dat ik niet in de eerste 30 was, heb ik daar niet meer zoveel zin in. :D Maar het ging om de ervaring en dat ik een nachtje helemaal gratis in een hotel kon slapen en mocht eten hoeveel ik maar kon. Dat was wel top. Yeah.
Ik ga tegenwoordig ook elke maandag naar de Universiteit in Leiden voor Lapp-Top, psychologie. We leren daar heel veel over emoties en het is best wel interessant.
Heb ik al verteld dat ik werk? Ja, IK werk. Die twee woorden in een zin zien er raar uit voor mij. Maar ik doe het echt. Ik deel iets van 100 kranten uit, denk over dingen na en luister muziek of iets leerzaams, zoals scheikunde en ik krijg geld daarvoor. Ik doe het wanneer ik het maar wil, hoe ik het wil, dus dat is waarschijnlijk de reden waarom ik het tot nu toe leuk vind. Ik vind het gewoon niet leuk om een baas te hebben die alles voorkauwt wat ik moet doen. Zo is het goed voor mij. Ik verdien niet eens veel, maar ik vind het leuk. Soms is het wel goed om even buiten te zijn en te kunnen nadenken over dingen en daarmee ook nog eens geld verdienen. Hmm, bestaat zo'n baan waarmee je ook een normale salaris kan verdienen? Tell me. :D
Ik ben ook op vakantie geweest vorige week, naar Hongarije. Dat was ook best wel leuk. Maar daar schrijf ik liever in het Hongaars over. :)
 
Dattt.. is er gebeurd de afgelopen weken met mij. :)
 
knuffels, katie

1 comment:

  1. Hoi Katie :)

    Hoe was jouw vakantie in Hongarije?

    cs.

    ReplyDelete