8.5.13

inhalen

Wow, wat heb ik het toch druk! Merk ik nu opeens omdat het vakantie is. Ik had ergens een belofte met mezelf gemaakt om ten minste één post te schrijven per maand, maar blijkbaar had ik zoveel dingen aan me hoofd dat ik zelfs dat was vergeten. Nu dat ik heel veel essays moet schrijven (en daar totaal geen zin in heb) dacht ik eraan dat ik mijn blog best wel verwaarloos. Sorry sorry! Ik schrijf echt graag, ik vind het super leuk, het is alleen dat ik nooit genoeg tijd heb om iets nuttigs te gaan schrijven. Niemand heeft iets aan een half afgemaakt verhaaltje.. Ik wil het echt wel weer oppakken, want het is goed voor me. Schrijven is ontspannend (als het niet om een essay gaat) en het helpt bij veel dingen. Bijvoorbeeld om dingen beter te gaan begrijpen of om iets beter in me hoofd te zetten, zodat ik het niet ga vergeten. Ik wil niet te veel tijd besteden aan het verleden, want we moeten allemaal verder, daarom alleen in het kort wat er afgelopen tijd gebeurd is:
- Ik heb mijn eerste diploma gehaald! LAPP-Top, Psychologie, bij Universiteit Leiden. Het voelde zo goed om eindelijk iets van een erkenning in mijn hand te houden. Nu kan ik laten zien van kijk: ik zei het toch! Ik wil het echt gaan doen!
- Ik ben alweer twee en half jaar samen met mijn vriend. Wow, wat gaat de tijd toch snel! Ik vind het echt zo wonderlijk dat wij echt zo lang al samen zijn en gewoon.. ja.. dat wij al zoveel hebben meegemaakt! We hebben het natuurlijk ook mooi gevierd. :)
-Ik ben erachter gekomen dat ik allergisch ben voor lactose. Niet echt handig. Foei is het. Nu let ik steeds vaker erop wat ik eet en wat ik eigenlijk niet mag eten en het is zo lastig.. Ik hou van chocomel en van pudding en van.. ah. Maar, opeens is mijn leven veel helderder. Ik werd namelijk tot nu toe best wel vaak misselijk en ik bedacht steeds maar dingen waardoor het zou komen, terwijl het gewoon de hele tijd door lactose kwam. Dus, nu eet ik al die lekkere dingen alleen als ik thuis kan blijven de hele dag. Dan prop ik me vol en blijf ik de rest van de dag dichtbij de toilet. :D Ik heb zojuist zelfs een lactosevrij chocomelk ontdekt, hopelijk vindt mijn buik dat goed.
-Ik ben overal en nergens geweest, niks en alles gedaan en het leven gaat maar door..
Dus, ik ga dan maar weer eens verder met mijn engels essay. En ik zal eraan denken om te gaan schrijven. :)

knuffels.. het is eindelijk te warm daarvoor.. dan maar.. een zwaai?
katie

No comments:

Post a Comment