11.7.13

durf helemaal jezelf te zijn!

Ik heb al een tijdje mijn oma-telefoon en ik had dus een ringtone nodig. Ik vond die oude-nokia ringtone maar niks. Ik weet nog dat ik vroeger wel vaker een ringtone ging downloaden, omdat dat cool was. Nu ging ik ook naar een ringtone website en het eerste wat ik zag was: Minions: Banana Song. Ik heb zonder na te denken het gedownload en op me telefoon gezet. Dat is me ringtone nu dus. 
Tot vandaag werd ik alleen thuis gebeld of toen mijn telefoon op stil stond. Eerlijk gezegd vond ik het aan het begin ook een beetje.. eng.  Want ja, mensen gaan naar me kijken natuurlijk als ze opeens BANANAAAA uit me tas horen komen. Dus, vandaag gebeurde het opeens in de trein. Ik was aan het drinken en.. BANANA NA NA NA.. Mensen keken me gelijk heel geschrokken aan van hoe kan dat nou?! hoe durf je?! dus ik slikte nog een keer voordat ik me drinken opruimde en me telefoon pakte. Ik haalde het uit zijn hoesje en je hoorde opeens keihard POTATOOOOOO in de trein. De vrouw tegenover me wist niet meer wat ze moest doen, ze was bijna helemaal verdwenen achter haar tijdschrift. Ik nam dus uiteindelijk op. 
Ik kon me lach amper inhouden, wat is er toch zo eng aan een aparte ringtone? Op dat moment besefte ik dat het leven veel leuker is voor mensen die altijd zichzelf durven zijn. Het is simpelweg zo grappig om te zien hoe de mensen op je reageren die dat niet durven. Je wordt zelf natuurlijk ook gelukkiger van dingen die je echt leuk vindt. Ik vind mijn banana ringtone echt geweldig en ik ga het niet veranderen. Ik word gelukkig van de minions en ik kan ook genieten van de reacties die ik krijg. 
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je gewoon jezelf moet durven zijn. Zie je volgende keer een rokje dat misschien te kort lijkt, maar je vindt het mooi? Koop het. Je hebt al jaren een shirtje in je kast liggen met een felgroene kleur? Doe het morgen aan! En als je toevallig de minions ook leuk vindt.. download de banana song en gebruik het als ringtone. Je zult meer van je leven gaan genieten. 
Ik ga vanaf nu hier ook meer op letten. Ik dacht dat ik tot nu toe ook al altijd mezelf was en dingen deed wat ik wilde, en dat was ook zo. Maar het kan nog meer. Ik hoef helemaal geen nee te zeggen tegen dingen die ik leuk vind, maar eng vind door de reacties van anderen. Ik moet gewoon nog meer vertrouwen in mezelf vinden en durven helemaal mezelf te zijn. 
BANANA POWERRRR!
POTATO,

katie

No comments:

Post a Comment