21.7.13

home alone #1

Ik zal de komende weken alleen thuis zijn, dus ik heb nu zeker genoeg tijd om wat regelmatiger iets te gaan schrijven. Ik heb bedacht om jullie te vertellen hoe mijn leven alleen thuis is. Voordat we beginnen, wil ik dat jullie allemaal weten dat ik echt niet op mezelf, alleen kan zijn. Ik ben er gewoon niet goed in, ik heb altijd hulp nodig. Net een klein kind. Dit is dus een heel opgave voor mij om de komende weken vol te houden. 
Mijn ouders waren dus vertrokken en ik was opeens alleen. Ik heb films gekeken en boodschappen lijstjes gemaakt. Ik snap echt niet hoe mensen al dat geld kunnen uitgeven.. ik heb in totaal 5 euro uitgegeven voor ontbijt plus warm eten voor drie dagen. Nou ja, het kan er ook aan liggen dat ik niet veel eet, maar vaak. Ik heb dus beschuit, jam, en ingrediënten voor een warme maaltijden gekocht. 
 

Nog meer info over mij: ik kan niet koken. Ik kan zelfs een pudding verkeerd maken of een ei. Ja, dat kan echt. Kom maar een keertje langs. Toch lukte het mij om een mooie maaltijd te maken deze keer. Ik heb broodje met gehakte kip gemaakt. (woooow, noem je dat een maaltijd, katie?) Ja, dat is een hele maaltijd voor mij wat moeilijk te bereiden is. Wie vindt nou al dat spetterende olie leuk?! 
Vandaag was ik gelukkig van mijn klusjes gelost, mijn vriend kwam langs en we gingen naar het strand. In de avond hebben wij eten besteld. Hij weet ook dat ik niet kan koken, waarschijnlijk van daar. Ik kan niet boos op hem worden, hij heeft gelijk.. en wat we hebben besteld was heerlijk. :) 
Tot nu toe gaat het dus nog goed met het alleen zijn, omdat ik niet echt lang alleen was. Maar de komende dagen moet hij gaan werken en dan komt pas hard life voor mij. Ik ging net even naar de tuin en ik zag een hoop beesten op de muur zitten in de schaduw. Ik begon zo hard te schreeuwen.. Als mijn vriend er niet was, had ik dit niet kunnen schrijven, omdat ik nog steeds in de tuin stond te schreeuwen. :/ Dus, hopelijk vliegen die beesten allemaal weg als de zon ondergaat. 
Eerlijk gezegd, ben ik wel een beetje bang van helemaal alleen zijn. Ik kan niet eens iemand bellen om te komen helpen! Zeker niet omdat ik gewoon bang ben van beestjes in de tuin. Het komt wel goed met mij, hoop ik. 

Ik kom binnenkort weer met een home alone stukje! 
Geniet van je vakantie lieve lezer,

katie

No comments:

Post a Comment