13.10.13

Hollandia és én: az új blog!

Szóval már egy jó ideje nem írtam semmit, semmilyen nyelven. Idén érettségizek és a legtöbb ember inkább arra használja az idejét, hogy tanul én meg... én meg blogolok. Már annyit tanultam, hogy kipukkad a fejem. És kint szakad az esö és nincs kedvem semmihez.. és tényleg ki fog pukkadni a fejem, ha nem írok le valamit, ami benne van. Ezért akartam végre valamit írni, mindegy milyen nyelven és pont emiatt nem írtam eddig semmit. Mert milyen nyelven írjam le? Úgy döntöttem, legyen magyarul. Mondván a legtöbb bejegyzésem kapcsolatban áll az itteni, hollandiai életemmel, gondoltam átnevezem a blogom magyar részét 'Hollandia és én'-re. A többi muszály-leírnom-amit-gondolok bejegyzéseket majd hollandul írom, mert az is a hollandiai életemröl szól, de inkább a holland olvasóimnak. Valahogy így képzeltem el. :D Ehhez persze elöször az összes holland bejegyzésem is át kell raknom erre a blogomra, ami még egy ideig el fog tartani. Szóval türelem.. Ezenkívül találtam egy csomó, régi word document-et, amiket még otthon írtam, tini fénykoromban. Jókat lehet rajtuk nevetni, ezért szeretném azokat is megosztani veletek. A naplóm nem, az csak számomra vicces. :) 

Rengetegsok bejegyzés van a blogomon, amiket már régebben írtam, azokat úgy hagyom, ahogy vannak. Túl sok idöbe tartana kiválogatni öket.. :) Sajnos vannak, akik nem néznek tovább az orruk hegyénél, elolvasnak egy 3 évvel ezelött írt bejegyzést és úgy döntenek, hogy utálnak.. Remélem, hogy ti inkább az új bejegyzéseket fogjátok olvasni, mert ez vagyok én most. És most épp nem tudom eldönteni milyen nyelven írjak, ezért minden nyelven írni fogok. :)

Jó olvasgatást! 
katie

2 comments:

  1. HURRÁ!!!
    Majd olvasgatlak szorgalmasan. Láttam a sok hollandul írt bejegyzést. Szerintem lefordítom guglival és jól fogok szórakozni. Puszi!!!!!

    ReplyDelete