19.4.14

100 dagen happy, 30 dagen healthy!


100 happy days
Mensen die mijn blog op facebook volgen [hier], kunnen zien hoe ik het doe met de 100happydays challenge. Ik ben al bijna halverwege! Soms is het even heel lastig om blij te zijn, maar dan denk ik: als ik vanavond naar bed ga, zonder dat ik iets leuks heb gedaan, is het een verspilde dag! En dat helpt me altijd om iets leuks te doen, ook al heb ik er even geen zin in. :) Ik heb mezelf ook beter leren kennen: ik eet ongelofelijk ongezond soms en ik word toch zó blij van eten! Soms zijn het de kleine, simpele dingen die mij heel blij kunnen maken. En als er iets groots op komst is, heb ik er al weken van tevoren zin in!



En omdat de 100happydays challenge me zo goed is bevallen, heb ik eraan gedacht om ook andere challenges te gaan uitproberen. Door mijn happychallenge heb ik gemerkt dat ik echt gezonder moet gaan eten, dus dat lijkt me een goede doel. Daarnaast wil ik nog meer gaan sporten en met een challenge-opstelling zal dat makkelijker gaan. Dan heb ik een duidelijke doel. :) Daarnaast heb ik mijn blog zwaar verwaarloosd... Maar ik heb ook geen tijd om goede, inhoudelijke dingen te gaan schrijven en dat irriteert me best. Ik heb er altijd zin in om te gaan schrijven, maar als ik begin en merk dat ik nog duizend andere dingen moet doen, dan moet ik het helaas opzij zetten. Ik wil dus een plan bedenken om dat ook te gaan aanpakken, door bijvoorbeeld elke dag een klein stukje te gaan schrijven en dan post ik dat aan het einde van de week.. :)

30 dagen healthy
30 Day Ab and Squat Challenge Workout ChartIk ga mijn 30 dagen healthy challenge ook proberen bij te houden op mijn facebook pagina met foto's of gewoon updates. Ik heb om te beginnen een 30 days ab & squat challenge gevonden, om wat spieren te krijgen en om in beweging te blijven. Ik ga in ieder geval een foto maken van before en after om te zien of er echt veranderingen zijn. En ja, ik moet natuurlijk ook volhouden! Ik heb voor deze challenge gekozen, omdat ik binnen 30 dagen ook nog examen heb en ik wil wel kunnen zitten en schrijven. Haha. Daarnaast wil ik in de zomer, als het echt warm begint te worden ook een 30 days running challenge doen, waarbij ik 30 dagen steeds verder probeer te komen. Daarvan zal ik zeker mooie foto's maken! :) Om mijn eetgewoontes ook aan te pakken, ging ik op zoek naar een gezond-eet challenge, maar helaas zijn de meeste challenges gebonden aan afvallen en dat moet ik natuurlijk niet hebben. Daarom heb ik ervoor gekozen om een 30 dagen gezond challenge te houden, op mijn eigen manier. Ik probeer ongezonde dingen en veel suiker te vermijden en ga elke dag minstens 1 gezond iets eten. Kan ik weer bijhouden op facebook.. :) Ik wil het zo doen, omdat ik nu mijn energie gewoon nodig heb en omdat ik zeker weten niet wil afvallen.

Naja, wens me succes en houd mijn facebook pagina in de gaten voor updates! :) 



No comments:

Post a Comment