21.5.14

30 day ab & squat challenge: DONE!

Woooehooe! Ik ben klaar!
Met wat?
Om het niet nog een keer te hoeven uitleggen, hier is wat er tot nu toe is gebeurd:
Begin
15 dagen update

En vandaag heb ik dus eindelijk dag 30 bereikt! Met wat tegenslag door mijn knie, duurde het natuurlijk wat langer dan 30 dagen, maar ik heb alles gedaan en ja, het heeft ook resultaten. Ik kan zonder moeite eindeloos wandelen en de trap op en af rennen. Ik heb echt spieren gekregen! Niet een sixpack ofzo, maar wel 4 kleine hokjes die super goed voelen. Mijn benen zijn ook niet meer zo dun en sommige van mijn skinnyjeans kan ik moeilijk aantrekken. (ja, daarmee bedoel ik dat ik eindelijk wat aan de achterkant heb, haha) Het voelt fijn om een fit lichaam te hebben!

Om het wat te gaan visualiseren, heb ik een foto van hoe het eerst was en een foto van nu.


Zo was het dus eerst...

.. en zo is het nu!
Wat nu?
Ik ga zeker niet elke dag 100 van die dingen doen, maar ik wil wel dat mijn lichaam zo in-shape blijft. Daarom ga ik nu weer eens op zoek naar een andere challenge! Ik heb al dingen gevonden, als ik eindelijk een keuze heb gemaakt, zal ik iets van me laten horen! :) en nu wil ik een smoothie en rust. haha.

2 comments:

  1. Hoi lieve Kate! Ik dacht dat je gewoon knoeien met u: ik schrijf in het Engels, en dan vertalen Guglie u krijgt! :) Ik heb geen idee wat je schreef ... maar vrij pompoen of voor en na foto's ook! Zorg goed voor jezelf! Pusssz

    ReplyDelete
  2. Köszönjük Marika! Hiányzol! Aztán játszani vele! Írok holland és lefordítani, hogy a magyar. Még 30 nap fitness tenni, és itt vannak az eredmények. Puszii

    ReplyDelete