16.6.14

100 happy days! DONE!

YESSS! ik heb het gedaan! Wat precies?
Lees hier meer
Voor mijn 100 foto's, klik hier.

Is het echt te doen? Had je echt elke dag tijd?
Dit is wat de meeste mensen aan mij vroegen tijdens de 100 dagen, omdat zij het ook graag wilden uitproberen, maar misschien pas later, als ze genoeg tijd hadden. Je hebt hiervoor echt niet apart vrije tijd nodig hoor! Het gaat er alleen om dat je ervan bewust wordt dat je gelukkig bent. Op de meeste dagen komt geluk echt vanzelf, je merkt dat je glimlacht om de kleine dingen, geniet van de grote evenementen en alles heel goed opslaat in je geheugen. Elke dag gelukkig zijn zou een must moeten zijn in het leven, iedereen zou elke dag gelukkig moeten zijn! Het is dus echt wel te doen.



Hoe was het voor jou? Ben je echt happier nu?
Foto's: Op de meeste dagen was het, zoals ik al zei, echt heel makkelijk. Meestal moest ik zelfs kiezen tussen een aantal foto's die ik op die dag heb gemaakt. Er waren ook dingen waarvan ik moeilijk een foto kon maken, of momenten waarop ik echt geen foto kon maken, maar die dingen heb ik wel voor mezelf opgeschreven in een boekje.
Elke dag happy zijn:  Eerlijk is eerlijk, iedereen heeft wel van die dagen waarop je gewoon echt niet blij kunt zijn. Dat heb ik ook wel gehad, maar zelfs op die dagen kon ik van de kleine dingen genieten. Ja, soms ging zelfs dat niet, maar geluk kan zoveel betekenen. Er waren ook dagen waarop ik iets heb geleerd, en dat is ook een soort van geluk. Je maakt fouten, je leert ervan en als ik nu eraan terugdenk, brengt dat ook een glimlach op mijn gezicht. Dus dat elke dag happy zijn, ligt ook alleen bij jezelf. Je moet gewoon opstaan, alles tot je nemen wat geluk kan brengen en dat lukt het wel gewoon.
Happier: Ja, ik ben inderdaad gelukkiger. Ik weet nu dat er zoveel dingen zijn wat geluk kunnen brengen en ik ben er ook naar op zoek. Nu weet ik ook hoe ik negatieve ervaringen kan omzetten in iets positiefs en dat maakt mij natuurlijk ook gelukkiger.

All in all, het was een hele leuke ervaring en ik raad het iedereen aan. :)

No comments:

Post a Comment