14.6.14

köcsiga

Szóval, eddig azért nem írtam, mert az elmúlt napokban sültkrumplit ettünk meg loempiát meg ilyesmiket.. és azokat is apa sütötte meg, úgyhogy nem volt miröl írjak. Nade tegnap! Tegnap pizzasütés volt!
Megcsináltam hozzá a tésztát, egy ideig kevergettem egy kanállal, aztán mikor már nagyon beleragadt a kanál, hozzányúltam.. Az egész pizza a kezemre ragadt, de addig nyomogattam, míg lett belöle valami. Apa néha odajött megnézni micsinálok, úgy csináltunk mindketten, mintha profin gyúrtam volna a tésztát, de igazából csak nyomkodtam itt-ott. Egy órával késöbb végül hagytam, hogy megkeljen és milyen nagy lett még egy órával késöbbre!
Aztán rájöttünk, hogy nincs itthon semmi, amit rárakjunk... Apa csinált tejfölös piros-aranyas tojásos pizzát, én pedig kukoricás tojásosat. szegény hugimnak meg csak ananász jutott.
Mivel anya a maradék tésztából mindig kakaóscsigát csinál, gondoltam majd én is. Úgy emlékeztem anya meg szokta kenni a tésztát elöször vajjal és arra szórja rá a kakaót.. csakhogy nem volt otthon vaj. Sebaj, én fogtam a kenökést és a reggeli vajat (azt, amit a kenyérre szoktunk kenni..) és megkentem én azzal! Aztán raktam rá egy csomó kakaót.
Minden be a sütöbe. A pizzák kb 2 miliméter vastagok lettek és eléggé ropogósak, de nekem úgy is ízlett.. haha. A kakaóscsiga meg.. hát, az inkább köcsiga lett. Az még ropogósabb lett, mint a pizza.
De az összes elfogyott, mindenböl, úgyhogy igenis ehetöek voltak! Megy ez nekem! :D

No comments:

Post a Comment