24.6.14

Geluk: muziek!

Ik werd vanochtend wakker, ik kreeg allemaal slecht nieuws dus ik dacht: ik ga een blaadje pakken vandaag! Ik voelde me echt zo slecht gewoon door alles en ik hoopte heel erg dat zo'n geluksblaadje me zou kunnen helpen. Dat is inderdaad wat er is gebeurd.
Dit heb ik dus getrokken! Ik zat heel even te denken over hoe ik het zou kunnen aanpakken... Ik ken volgens mij niemand die nog een mp3 speler heeft om daarmee te beginnen. Ik heb natuurlijk wel een iPod, maar waarom zou ik thuis met mijn iPod gaan zitten? En toen kreeg ik een geweldig idee: een concert! Als iets mij blij maakt, dan zijn het awesome optredens van mijn favoriete artiesten. Ook al is het maar online via internet, je voelt gewoon hoe het is en de liedjes zijn net wat echter, dan de cd versies.
Ik heb gekozen voor de live optreden van Imagine Dragons. Je kunt genoeg filmpjes vinden op youtube, maar ik heb de Transformers Live Premiere optreden nog eens bekeken. Die is gewoon zo cool!
Hier kan je een idee krijgen van hoe het was: https://uk.movies.yahoo.com/transformers-4/
En het werkte. Ik werd gelijk blijer. :)

No comments:

Post a Comment