1.6.14

up to the next challenge!

Even een aantal algemene mededelingen... Ik denk er serieus over na om voortaan ook in het Engels te gaan bloggen, waaant: IK BEN AANGENOMEN VOOR IBP! *_* Dat is de International Bachelor in Psychology in Leiden. Dus, aangezien ik binnenkort in het Engels ga studeren en omdat ik veel vrienden heb die Engels spreken, maar geen Nederlands of Hongaars, zou dat misschien ook handig zijn. Ik ben zó blij!
Daarnaast zit ik de laatste tijd eraan te denken om een aparte onderdeel te starten voor al mijn challenges en sport gedoes en gezondheidsdingen. Iets van een Lifestyle onderdeel. Ik ben niet perfect, ik eet elke dag chocola en ongezond troep af en toe, dus vandaar dat ik nog een beetje aan het twijfelen ben. Ik wil mijn Lifestyle niet per se iedereen aanraden. Haha. Maar misschien komt het nog wel.. Als ik over gezondheid schrijf, ga ik misschien zelf ook gezonder doen. Beetje in een omgekeerd volgorde dus, maar het kan gewoon. Ik zie het nog wel..

En dan nu de reden waarom ik deze post schrijf: Ik heb ten eerste een vijf dagen challenge gedaan, met de gedachte dat die waarschijnlijk makkelijk is en mijn lichaam dan even kan rusten. I've never been so wrong. Die vijf dagen hebben me heel goed aangepakt, met spierpijn overal en alles. Maar het was heel goed. Het was gewoon goed te doen, het voelde daarna ook goed, dus ik raad het jullie ook aan. Duurt maar 5 daagjes! Je kunt je hier aanmelden en dan krijg je de komende vijf dagen een mailtje met een filmpje: http://www.dailyhiit.com/content/beginner-challenge

Ik heb ook al gelijk een volgende challenge gevonden, weer 30 dagen. Beach Body Challenge! Er zijn geen vrije dagen, dus dat lijkt me ook best leuk, want ik vond die vrije dagen steeds een beetje overbodig. En het zou alles in mijn lichaam aanpakken, dat is het plan ten minste. :)

No comments:

Post a Comment