4.6.14

fruitontbijt!

Ik zal gewoon eerlijk zijn, ik werd wakker, liep naar de keuken, zag een stukje red velvet cake liggen en ik heb dat gelijk opgegeten. Dat is natuurlijk niet waarover ik met jullie wil praten. Trouwens, dat lijkt me een beter begin van een dag dan elk ander gezond iets. Maarja. Vervolgens met wat ongezond troep in mijn buik dus, heb ik mijn dagelijkse sportactiviteiten gedaan. En hier komt dan mijn gezonde ontbijt dan..
Jullie moeten dit proeven! Het is zo lekker! Staat ook gewoon op, fruit ontbijt dus het kan niet verkeerd zijn. Ik heb nu die van sinaasappel en banaan, maar ze hebben meerdere smaken. Ik hou niet van stukjes in mijn smoothie, maar die tarwe-stukjes of hoe ik het ook moet noemen, zijn helemaal niet zo groot. Gewoon precies goed. Ik heb natuurlijk niet alleen dit gedronken, anders was dat flesje nu wel leeg, mijn buik opgezwollen en zou ik nog steeds honger hebben. Ik denk dat je gewoon van alles erbij kunt eten, maar misschien is dat omdat IK alles met alles kan eten.. Haha. Trouwens, dit drankje kan je de hele dag door drinken, vind ik. Is niet per se een ontbijt drankje. Ik drink het nu ook in plaats van water en frisdrank. Why not.

No comments:

Post a Comment