19.1.10

ááá converse

És igen. 'utálom a converse-t, olyan csúnya.. vicces. bohócos.' Ezekkel a szép szavakkal kezdtem Converse iránti szeretetem. :D Tavaly.. nyárig köbö tartottam is magam az én imádatomhoz, hogy a converse nem szép, nem jó. Aztán összel.. minvel a legszebb [agenda?] öö.. sulinaptár mind converse-s volt, olyant vettem. Aztán láttam ugyanolyan táskát is.. ára miatt végülis nem lett.. :D Na aztán kicsi converses cuccok itt, meg ott.. és akkor.. nahjó. Belefér a converse-cipö is. Úgyhogy akárhányszor láttam, mondtam anyáéknak hogy olyant olyant olyant! 'nem, drága.' Nem is a drága volt a legnagyobb baj, hanem hogy eleinte utáltam most meg hirtelen.. :D Szóval mindenki, aki éppen valamit nagyon szeretne, de nem kaphatja meg azonnal: nem feladni! Fél év után megkaptam! ^^, Az én gyönyörüséges converse cipöm. (L) *-* Kép még nincs.. épp a lábamon van. :D Zárójelben megjegyzem, nem lehet mindig minden tökéletes: túl nagy. :D Nagyon is. xD De annyira beleszerettem már a találkozásunk óta.. *-* Kitérdekel, ha túl nagy.. (L) Na, majd csinálok róla képet. ^^,
Másik jó dolog mára egy biosz 10. Ahhaha! 10+, mert mondatokban válaszoltam. :]
Harmadik jó dolog mára, csütörtöktöl lehet fogok gitározniii. (L) Holnap megyek megkérdezni hogy is lesznek az órák meg ilyenek.. Ja, és persze kapok egy gitárt is. *-* Illetve két havi zsebpénzböl veszek.. ^^,
jhajj, most megyek a gyönyörüségemhez. tök jó gumiillata van. :D

No comments:

Post a Comment