4.3.10

összefoglaló..

Hétfön úgyvolt, hogy megyünk kirándulni, csak aztán nem volt suliban a tanár.. Beosztottuk a házakat a werkweek-re, de arról majd késöbb bövebben írok, mert sok fejlemény van róla.. Hétfön este volt megint ilyen felvilágosítós este a továbbtanulásról. Minden elromlott az egy hetes szünet alatt, így nagynehezen egy gépet sikerült életre kelteni, úgy néztük meg a powerpointos dolgokat. Valami tesztet is kellett volna csinálnunk, csak hát 20 gyerek egy gépen.. :D Jó hogy mondom, azt még mindig nem csináltam meg.. Elvileg a végén kirakja, hogy mi lehetnél nagy korodban. hmm.. Ez az egész nem is nekem szólt[havo/vwo], hanem az egy szinttel lejebb lévö embereknek [mavo], úgyhogy majdnem elaludtam..
Másnap 'témazárónk' [repetitie] volt bioszból.. Jól sikerült, pedig mondhatni semmit nem tanultam rá, mert nem volt idöm hétfön 10 után.. :D Szerintem más nem történt..
Mai nap! Földrajzból tegnap senkinek nem volt házija, mert nem értettük. Aztmondta a tanár, hogy jó, akkor majd most órán megcsináljunk, de holnap ígyis-úgyis felmérö. Naszóval ma megírtuk a felméröt.. a könyvböl tanultam csak, mivel a munkafüzetemben nem volt semmi.. :D lett belöle egy 5,3. [10-ig osztályoznak] Felét megtanultam, fele jó is lett. LoL..
2-kor átmentünk a másik épültben, gitár óra. A tanár késett.. :D Énektanárbácsi mindig késik.. :D Rakott egy gitárt a kezünkbe, elmagyarázta hogyan kell fogni.. Aztán hogy hogyan kell játszani a nagyujjaddal vagy ilyesmi.. :D Aztán hogy azokat a.. [na igen, magyarul nem tudom, mert ugye hollandul tanulom.:D] EADGBE azoknak a madzagoknak a neve. :D Aztán gyakorolnunk kellett azokat.. pengetni..? Nah, ez így egyszerü lesz leírni.. Nembaj, majd szótárazok. :D Vicces, hogy hollandról kell magyarra szótáraznom, és most éppen azért, mert hollandul tudom is értem is, viszont magyarul nem. :D
Bocsi, hogy mostanában nem érek rá.. s: Próbálok majd kicsi 'élek!' bejegyzéseket írni. :D Meghát most úgyis hétvége...
pusziii. <3

2 comments:

  1. A gitár madzagjai azok a húrok. :) Amúgy nemrég kezdtem el olvasni a blogod, és boldog szülinapot :)

    ReplyDelete
  2. Tegnap siettem és nem jutott eszembe.. Aztán ma reggel gondoltam arra, hogy húrok.. Csak ugye hollandul a húr valami egészen más.. :D Mindegy, legközelebb most majd tudni fogom. :]
    remélem tetszik a blog, és köszi! :]

    ReplyDelete