5.3.10

hollandia: werkweek #2

Egyre többet tudunk meg a werkweekröl, és még milyen jó dolgokat! :D Végre eldölt, hogy kik lesznek egy házban, én 2 barátnömmel leszek egy HATszemélyes házban *hehe*. :D Ami még jobb mi vagyunk a K3: Kelly, Kimberley & Katie.. Jhujjj.. Eldöntöttük, hogy hétfön éjszaka plakátot készítünk az ajtóra. :D Azt is beosztottuk (legalábbis a többiek), hogy ki fog melyik nap fözni, mosogatni, takarítani... Nálunk ilyent nem kellett, mert csak hárman leszünk és mindent együtt csinálunk. (*L) :D Megtudtuk, hogy esténként lesz egy olyan program, hogy kimegyünk az erdöbe és ott fogunk valamit játszani. Szerintem olyasmi lesz, mint a számháború, habár még semmit sem mondtak róla.. Mindegy, este az erdöben ígyis-úgyis tök jó lesz. :D Szerdáról vitáztak a többiek, mert szerdán megyünk úszni, viszont valaki a házból vásárolni fog. Nálunk erröl se volt vita: nem tudok úszni, utálom a vizet, egyértelmüen én megyek. :D A fiúkkal meg megegyeztünk, hogy adnak nekünk 5 eurót, akkor nekik is bevásárolok. ;D Aztán hétfön este kaptunk még egy weboldalt is, ahol meg lehet nézni a parkot, meg a házakat is belülröl:
http://vakantiecentrum-schinopgeul.nl/
Katt a 'klik hier..'-re.
A 'Het Park'-nál lehet megnézni magát a helyet..
'De Bungalows/ type Roos' olyan házban fogunk 'lakni'. whááá. :D Milyen nappali van! O: Az ágyakkal sincs bajunk, két ágyban alszunk majd hárman. :D

Azért hiányozni fog pár dolog.. Anya föztje, meg úgy a magyaros kaják (én nem tudok fözni, más meg nem fog nekem semmi magyarosat csinálni.:D) meg persze anya és apa.. ja, meg a blogom. o_O,

Hollandia: werkweek #1 > Klikk.

2 comments:

  1. Tökjól hangzik ez a werkweek. Ha olvaslak Téged, én is újra 16 évesnek érzem magam :D Bedankt Katie :)

    ReplyDelete