11.3.10

nem lehet minden tökéletes..

Már megint.. pontosan az, mint anno. Választanom kell. Akkor Hollandiát, meg azt a másikat, meg akkoriban azthittem, hogy lovaglást is választottam. Ebböl semmit sem kaptam meg, persze kivéve, hogy még mindig Hollandiában vagyok.. Most meg választanom kell. Hollandia, gitározás vs káposzta. (ha nem tudod mi az a káposzta klik) Elöször a régi esetröl..
Azthittem, hogy ha ideköltözünk, akkor újra lovagolhatok. Imádok lovagolni, a szabadban lenni és én még a lovak trágyaszagát is imádooom. Na most káposzta aztmondta, hogy mivel még nyári szünet van, hazamehetnék.. De persze közben én a lovaglásra is gondoltam.. És én akkor a lovaglást választottam. Tökre örültem, újra lovagolhatok! Persze.. Dehogy lovagoltam.. Nem engedtek. Mert hogy az nem jó nekem. Azóta utálok kint lenni, mert akkor úgy mindent elrontottam.. Se káposzta, se lovaglás..
A mostani szituáció a pénzröl szól. Választhatok, hogy a zsebpénzemböl veszek egy gitárt, vagy folytatom a spórolást meg gyüjtést és hazamegyek. Ha veszek egy gitárt, akkor még júliusig lesznek óráink a suliban, megtanulhatunk kezdö szinten gitározni és lesz mivel unatkoznom a nyáron. haha. :D És elvileg tehetséges is vagyok.. én ebben még kicsit kételkedem a nemlétezö énekhangom miatt, de a tanár jobban tudja.. $: Ha a káposztát választom.. Akkor túl nagy a fantáziám, május elején hazamegyek, pár napot végre újra a hegyek között lehetek olyan emberekkel akik úgy gondolkoznak mint én és olyan nyelven is.. Mehetek árkádba, meg moziba ahol magyar filmek vannak, mehetek mamihoz, megnézni a sok-sok unokatesóm, ehetek otthoni igazi túróstésztát, esetleg fodrászhoz is elmehetnék.. és látnám a káposztát és akkor a még nagyobb fantáziámmal megint elmennénk moziba és megint nem enném meg a popcornt mert túlságosan izgulnék és végre megint elmondhatnék mindent ami csak eszembe jut.. Mert ö egy olyan káposzta, aki soha nem mondta még nekem azt, hogy maradjak már egy kicsit csöndbe.. mert mindenki azt csinálja. Szerintem ez a blogomon is látszik, hogy sokat beszélek.. Azért van, mert a valóságban soha senki sem hagyja, hogy mindent elmondjak.. Csak ö. De egy rossz dologról egyáltalán nem kellemes MSN-en beszélni, mert olyan vicces mikor én sírok ö meg küld egy ölelkezös fejet.. Az mégsem ugyanolyan, mint ha igazából valaki megölel..
Szóval választanom kell. A gitár megint biztosabb, mint az, hogy hazamehetek és anno nem mertem kockáztatni, de most.. Talán megint megszeretném a kintlétet meg a bulikat.. Bulik.. idén még sehol sem voltam, illetve egy szülinapon, de ott sem éreztem jól magam.. Szánalmas vagyok! És nem akarom folytatni.. Te mit választanál a helyemben? ..

2 comments:

  1. Szilárd azt mondta, hogy ő is meghallgatna és adna a kajájából....

    ReplyDelete
  2. Ja, most épp áfonyalekváros, tojáshabos pitét eszik... még gőzölög...

    ReplyDelete