24.4.10

werkweek 3. rész

1. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-1-resz.html
2. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-2-resz.html
Április 21, szerda.
Mégiscsak elaludtam valamikor, mert amikor felkeltem ki voltam terülve az ágyon és csak a Homeira volt mellettem.. Lányok eltüntek.. Mindegy, mert még nem volt 8, úgyhogy kimentem a nappaliba tv-zni.. Meglettek a lányok: a fiúknál aludtak.. Én csak szerelmes vagyok és amikor megölelem a fiúkat is lekiismeretfurdalásom van, a Kimnek meg pasija van, de azért ö a fiúknál aludt.. Most tényleg: velem van baj, vagy velük? Anya szerint velük, de kitudja.. Reggeliztük valami borzalmas müzlit tejjel.. brr.. :D Aztán kezdödjön a nap: 45 perc séta Valkenburg-ig. Fel a dombra, mégfeljebb, mégfeljebb, fura, hogy mindig csak felfelé sétáltunk, de egyszre sem mentünk le.. :D A Fluweelengrot-ba mentünk, ami ilyen földalatti alagutakat akar jelenteni. A bácsinak megint túl accentusa volt, úgyhogy nem sokat értettem, meg csak valami falfestményekröl beszélt, de aztán.. Megálltunk egy helyen és egy perces csöndet tartottunk két kisgyereknek, akik idejöttek és eltévedtek, majd meghaltak a sötétben. A bácsi lekapcsolta a lámpáját és ott álltunk a sötétben. Milyen sötét? Szó szerint semmit de semmit nem láttam. Se a kezed, még csak a szemüvegem sem, pedig az tényleg közel volt. És az a két gyerek két hétig sétált a sötétben.. Aztán 30 méterre a kijárattól meghaltak.. Ajj.. olyan borzalmas volt.. Gyorsan elfelejtettük, mert itt jöttek az izgi dolgok! Lézeresjátéék! Kaptunk speciális ruhákat meg fegyvereket, irány be a barlangba és egymást lövöldöztük. Ajj, annyira tetszett. Úgy hívtak, hogy Mad Mexx. :D Csak lövöldözteeem hahhaha.. Valami 1400 pont körül gyüjtöttem.. Eldöntöttem, hogy a következö szülinapi bulim ott akarom majd tartani. :D Aztán mentünk fel ilyen sielös ülökés lifttel.. azthiszem félek a magasban.. :D De túléltem, mert felértünk. Ott pedig *googlezik, mert ötlete sincs mi az magyarul* *nemtalálta meg* Rodelen. Hollandul.. Kicsi autószerü valamik és akkor van nekik ilyen csúszkálós pálya és te csak fékezni tudsz, semmi mást.. :D Na igen, ez egy olyan dolog, amit elsö körben nem mertem. Végigmentem fékkel. :DDD Többiek mögöttem nagyon örültek nekem.. $: Mondtam már, hogy tényleg nagyon szeretem öket? Nem kiabáltak velem, csak nagyokat sóhajtva vártak rám.. $: És akkor a második körre összeszedtem magam, csakhogy az összes többi mögöttem lévö gyerek is tudja élvezni és elengedtem a féket. Azthittem meghalok az egyik kanyarba.. De túléltem.. :D A végén tök boldogan sikítoztam, a többiek azthitték élvezem, énis.. de kiderült, hogy csak féltem, mert amikor megálltunk abbahagytam és akkor örültem.. :DDD Ez egy olyan élmény volt, ami kétszer böven elég volt. :D Menöcsapat ezután úszni ment engem meg otthagytak, mer nem tudok úszni.. A nem menö csapat azonkívül, hogy hülyék egész jófejek. :] Hamar találtam közöttük is pár értelmes embert (nem vagyok gonosz, de vannak tényleg olyan hülye emberek hogy ahh...) Úgyhogy Laleh-vel vettünk ajándékot a tesóknak aztán bevásároltunk a házunkba és mentünk hazafelé. Útközben segítettünk az egyik srácnak aki eddig is jófej volt.. Jah, ö olyan vicces.. :D Csak a barátnöim nem csípik, de mindegy. Jóket röhögtünk, csak aztán elszakadt a zsacskója (nem, nem az..:D) és aztmondta megvárja a többieket, hogy ök majd segítenek hazavinni a sok kólát. Úgyhogy megint ketten sétáltunk tovább a Laleh-vel (a Laleh lánynév, Iránból) és unokatesókról beszélgettünk. Legalábbis én. Önála nemtudom kik voltak azok a kisgyerekek.. :D Ajj, annyira hiányoznak az unokatesóim.. o_O, És ott a fák között a dombon még a Mecsek is hiányzott.. Aztán a mezön meg Pécs meg Szentlörinc.. Haza akarok menni.. :( Attól a perctöl fogva haza akartam menni, de nem Rotterdamba, hanem haza. Hazaértünk Limburgi házikóinkba, de a többiek még úsztak.. A fiúk is.. Úgyhogy a Laleh-házikóban voltam és énekeltem meg táncoltam nekik. Ök nem olyan bulizósok, legalábbis eddig még nem láttam öket úgy, ahogy akkor.. Tök jól elvoltunk. :] Megjöttek a vásárlósok, haza kellett mennem enni.. zöldséget.. s: Amíg ök tusoltak (mert ök együtt tusoltak) én átszöktem a fiúkhoz sültkrumpliért.. :D Ök is jöttek utánam egy órával és akkor filmet néztünk. Ha valaki csak egy barát akkor azzal lehet csókolózni..? Mert a Kelly a Nikivel csókolózott. Én el nem tudnám magam képzelni az ö helyében.. Mindegy, én a barátnöim fiús ügyeibe nem szólok bele, én nem értem öket.. Ök sem engem, de az meg nem érdekel. Nem is tudják milyen szerelmesnek lenni.. Film után mi a Homeirával hazamentünk, a Kellyék meg ugye ottaludtak.. Végre egy normális éjszaka! :D

No comments:

Post a Comment