8.5.10

haiti

Sok mindenre megtanított Haiti. Nem lettem töle semmivel sem jobb, de attól még megtanultam. Az életben nem a szerelem a legfontosabb. Haiti megmutatta: ö a szerelmet is simán porig rombolta. Az életnek egyetlen értelme van: próbáljuk meg túlélni és eközben legyünk boldogak. Tehetünk akármekkora nagy dolgokat, az nem fog számítani ha csak küzdöttünk érte, de nem élveztük. Úgyis vége lesz. Szóval az élet minden percét ki kell élvezni. Jelenleg ezen vagyok, így az élettervem is nagymértékben változott. A legtávolabbi pont ameddig az életem megterveztem az a nyáriszünet, mikor hazamegyek. Fontos elintézni valóim lesznek.
A másik, amire rájöttem, hogy egy rohadt kis önzö dög vagyok. Úgyvolt, hogy lehetne egy hugit adoptálni onnan én meg egyböl ellenkeztem. Még jóhogy. Most mindenki elmondhat mindennek, mert ilyen gonosz vagyok, de én nem bírnám elviselni, ha lenne egy olyan hugom.. Csak nézz meg egy videót Haitiröl. Olyan üveges a szemük a gyerekeknek, azt se tudják mi folyik ott.. Én én.. én elköltöznék, akármi, csak egy olyan gyereket ne. Én is sajnálom öket, a kihalásban lévö pandákat is, de öket sem adoptálnám. Nekik pénzt szoktam küldeni. (: Szóval, én el nem tudnám képzelni hogyan lehetnék újra boldog ha azt mind túléltem volna. Ha van ott fent valaki, aki minket figyel.. Ez valami hülye teszt? Mennyit bírunk ki?! Ezért nem hiszek én semmiben. Ha valaki lenne ott fent, akihez az emberek imádkoznak, akkor az a valaki nem így kéne viselkedjen. A földrengés csak természeti jelenség. De a másik amit nem értek, miért laknak emberek ilyen helyeken? Habár, akkor magam is megkérdezhetném hogy mi a fenét keresek Hollandiába amikor utálom a vizet és bármikor elmoshat minket..? Az emberek nem normálisak. Ennyi. Azt hiszik, hogy a természet majd kedves lesz és nem mos el mindenkit, nem öl meg mindenkit földrengésekkel és még azt is képesek vagyunk elhinni, hogy van technikánk ahhoz, hogy ezt mind megakadályozzuk. Egy ideig biztosan, csak utána be kell látni, hogy upsz, nem kellett volna annyit szemetelni az utcán, elfogytak a fák és az állatok és nem kapunk levegöt a szmogtól. És mit fogunk akkor csinálni? Mintha mi sem történt volna elmegyünk egy másik bolygóra. Pfff! Mire megyünk a sok pénzzel, ha mások az utcán fagynak meg, vagy a hatalmas kerttel ha az egészet lebetonozzuk..? Kanyarodjunk vissza Haitihez.
Volt egy müsor arról a tv-ben, hogy nem engedik el onnan az embereket papírok nélkül. Már bocsánat: Honnan sz*rjanak papírokat mikor mindenböl por lett?! Meg egyébként is: Mire kellenek az emberek ott? Értem én, összepakolni a sok rumlit, de akik mondjuk pakolásképtelenek.. Az most miért nem mehet el egy rendes orvoshoz kezelésre, vagy hogy egy új életet kezdjen valahol máshol.. tudomisén.. Egyszerüen olyan gonoszak vagyunk meg értetlenek, hogy még egy földrengés sem segít rajtunk.. Nem kellenek hivatalos papírok meg ilyenek, csak szeretet kell, meg kedvesség.. Meg ilyenek.. Akkor is minden rendbelehetne.. Esetleg abba is beleegyeznék, hogy aki bunkó azt le lehet löni. :D Milyen tökéletes lenne a világ. *-* Lehetnék nagykoromban valami politikus vagy ilyesmi.. Hátha hallgatna rám valaki.. hmm. Nem, nem szeretem azokat a kosztümöket. Fujj. s: Haiti.
Megijesztettek basszus! O: Elöször azzal, hogy el kéne viselnem egy üvegesszemü hugot, huh. Aztán meg azzal, hogy egy ember igenis túléli kéz és láb nélkül mint a horrorfilmekben, brr. És végül eszembe jutott, hogy mi lenne velem, ha itt minket elmosna a víz.. Ha nem halnék meg egyböl (mert ugye nem tudok úszni) akkor én is olyan üvegesszemü lennék.. Akit telefonon meg lehet rendelni. Meg örülni nekem és a tv-ben mutogatni, hogy igen! egy túlélö! és mi megtaláltuk! de ügyesek vagyunk! Ha vizet már úgy sem sikerült megállítani legalább egy embert találtunk alatta! Csak hagynának békén és mennének a fenébe a kedvességükkel. Hagytak volna meghalni..
Naszóval, sokmindent megtanultam Haitiböl. Nem sokat változtatott azon, aki vagyok.. de mégis ezentúl csakis élvezni fogom az életem. (: Bocsánat, hogy néha kicsit eltértem a témától, csak nem tudok egy dologról beszélni. :D Ha valamit elkezdek, akkor más dolgok is eszembe jutnak szóval ja. :D Ezt csak én gondolom, te gondolhatsz mást, rád bízom. (:
és ha ráérsz, írd le mit is gondolsz! ^^,

1 comment:

  1. Enjoy the little things! - ez a Zombieland-ben volt, ami nem éppen egy emelkedett témájú film :), de ez a mondat megfogott benne.

    Nem kell megoldanod a világ problémáit, mert azokat nem is lehet, de a maga módján mindenki tehet valamit azért, hogy jobb legyen.

    Jó dolog, hogy ez foglalkoztat és hogy például pénzt küldesz a pandáknak. Máris sokkal többet tettél, mint a legtöbb ember.

    ReplyDelete