24.2.12

18+

Ik ben gisteren 18 geworden! Ik begin eerst met dingen wat misschien de meeste mensen boeit: ik heb van mijn ouders precies 18 rozen gekregen en een awesome camera. Ik heb de foto van hiernaast ook met mijn camera gemaakt. :) Ik weet het, het kan beter, maar ik ben nog aan het leren! Soms lukt het heel goed en op andere momenten helemaal niet, ik moet nog erachter komen waarom. :D Verder heb ik heel veel chocola van mijn vriendinnen gekregen, aww ik hou van chocola! En van mijn vriendinnen natuurlijk ook. :$ Ik zie mijn vriend maandag pas, dus ik weet nog niet wat ik van hem krijg, maar dat komt nog. :) Verder heb ik heel veel liefde gekregen van mijn familie, vrienden en kennissen en dat vond ik eigenlijk de grootste cadeau. :) Ik heb ook iets geleerd gisteren, en dit is misschien ook een tip voor jullie, of misschien vinden jullie dat het niet klopt, vertel maar. :) Ik ben gisteren erachter gekomen dat mensen veel gelukkiger zijn als zij niet al te veel verwachten van anderen. Mijn dag begon heel slecht eigenlijk, omdat ik te veel van sommige mensen had verwacht, ik moest zelfs huilen. Maar toen besefte ik dat ik gewoon de gelukkigste vrouw op deze wereld ben, ik heb alles wat ik nodig heb, waarom moet ik nog meer verwachten? Waarom wil ik nog meer? Mijn vriend heeft mij gebeld en hij heeft voor me gezongen (jullie moeten weten dat hij een sexy stem heeft, ik vind hem zo mooi! :$) ik voelde me zo gelukkig. Ik heb alles en het slaat nergens op om steeds meer te verwachten. Ik moet echt tevreden zijn met wat ik allemaal heb, en ik zal het in de toekomst ook zeker doen. Gewoon geen grote, onhaalbare verwachtingen meer. :)

Katie

No comments:

Post a Comment