19.2.12

so why are we here talking to each other again?

Hallo iedereen,

Ik ben eigenlijk de tel kwijt, maar dit is volgens mij mijn 6e blog. Hoe kom dat nou, y u no blog op een plek? Omdat ik steeds nieuwe ideeën heb, of ik heb het gevoel dat ik ouder ben geworden, serieuzer en dat ik heel erg een nieuwe plek nodig heb waar ik mijn gedachtes neer kan zetten. Ik lees dan meestal mijn blog door, verwijder alles en begin opnieuw. Dit is dus mijn tweehonderdste begin-post ongeveer. Ik wil vanaf nu eigenlijk over alles en nog wat gaan bloggen, en natuurlijk wil ik weer verhalen schrijven (als je me nog niet kent, dat deed ik vroeger namelijk) en ik wil graag mijn ideeën en meningen en ervaringen met jullie delen. Sommige mensen vinden bloggen ouderwets, maar ik vind vloggen eigenlijk helemaal niks en ik kan het best mijn gedachtes overbrengen als ik het opschrijf. Dus, wie mij ouderwets noemt, mag zijn eigen vlog of wat dan ook laten zien die beter is dan mijn ouderwets blog. :) Ik heb niet altijd vrije tijd enzo, maar ik doe mijn best en ik zal zo vaak mogelijk proberen te bloggen. Het ging mij nooit om hoeveel mensen mijn posts hebben gelezen of geliked, maar erom dat ik mijn gedachtes kwijt kon. Daardoor de titel: waarom zijn we nu weer hier aan het praten? Ik wil mijn gedachtes opschrijven, ik wil weer bloggen.

Tot de volgende post,
Katie. <3

1 comment: