7.3.12

hiányzol..

Mindenki tévedhet, nem? Én ma egy kicsit el voltam tévedve és a következöket kaptam cserébe: felírjam, vagy most majd nem felejted el? milyen illetlenség, hogy ilyent csináltál! Hogy öszinte legyek, a másodikat elöször nem is értettem, de itthon rákerestem szótárban. Hogy még öszintébb legyek, néha r**dtul utálom a holland nyelvet. A mai nap is ilyen, mert uhh.. Nem beszélem rosszul vagy ilyesmi, de mindenki félreérthet néha valamit, nem? Ha már ennyire öszinte vagyok, miért ne, engem ez zavar. Minnél többet tudok hollandul és minnél feljebb kerülök, annál jobban lenéznek, ha hibázok. 'Te jóóóó ég, Katie, te komolyan elrontottad? Te jóóó ég, te komolyan késtél ma?' Igen, a fenébe is, én miért kell tökéletes legyek? Ami a legjobban zavar, hogy akik ezeket így mind hozzám vágják, mintha miattam vége lenne a világnak, sokkal tökéletlenebbek, mint én. Ezek után mégis kik ök, hogy ilyeneket csináljanak? És miért várják el, hogy én mindig elnézö legyek meg segítsek? Azthiszem, ma egy kicsit kiborultam..
ITT KEZDJ OLVASNI, ha csak az érdekel, hogy mi hiányzik.. Nekem hiányzik a kifli, a huszonkettö, a szeretlek, a mamáim és fogalmamsincs milyen idö van otthon, nem is érdekel, csak ne essen az esö. Hiányzik az, hogy ha valahová megyek és aztmondom, magyar vagyok, nem nézek rám furán és húú, tényleg? Mondj valamit! Hiányzik az, hogy normálisan nézzenek rám, mint emberre. De kezdjük az elején. A kifli. és mondjuk úgy, minden egyéb magyar kaja, amit a mamáim csinálnak. Ez olyankor nagyon tud hiányozni, mikor a jövöbeli-talán családod börtönlakónak néz, mert kenyérrel eszel sokmindent, vagy mer egyszerüen csak együtt eszed a dolgokat. Bezzeg én sosem nézek furán, mikor ök külön megeszik a krumplit és utána a húst. Ha valamit számolni kell, komolyan kikapcsol az agyam. egy, kettö, drie, vier, vijf, hat, hét.. Néha nem tudom eldönteni melyik nyelven is számoljak, vagy melyik nyelven értelmezzem azt, amit mondanak nekem. A suliban matekon nincs vele semmi baj, nekem inkább az idövel van bajom. Habár, azzal magyarul is szerintem. :D A szeretlekkel az összes szép magyar szóra célzok, amire vagy nincs is holland szó, vagy valami nagyon ronda. Sosem mondtam, hogy tetszene a holland nyelv, tudom, hogy hollandul is blogolok, de csak azért, hogy megértsenek. Egyáltalán nem tetszik, csak vannak dolgok, amiket sajnos magyarul nem tudok már olyan jól elmagyarázni. És.. natessék, egy példa. ik baal ervan. Nemtudom, hogyan mondjam magyarul, de úgy érzem, hogy valami kimaradt belölem magyarul, egy rész, amit már sosem kapok meg. Vannak szavak és kifejezések, amiket csak hollandul tudok. Szerintem magyarul biztosan sokkal szebb.. Lécci, aki tud magyarul, legyen rá büszke! Vagy tanuljon meg hollandul, és majd büszke lesz rá. :D A mamáimat szerintem nem kell elmagyaráznom, a családom nagyrésze magyarországon lakik és hiányoznak. Ök legfeljebb nevetnek, ha mondjuk sültkrumplit eszek fagyival, de nem néznek le. Nameg, a családod ígyis-úgyis szeret. Benne van a vérükben. :D Én meg szeretem öket és az én véremnek meg hiányoznak.. Az idöjárásról itt: szakad az esö, kisüt a nap és mikor kezdenéd élvezni, megint szakad az esö. Depressziós leszek töle, de komolyan! Ha sokáig nem esik és utána megint, az elsö napot még talán élvezem, nade utána.. Egész nap sötét van! Nem tudom milyen az idö most otthon, habár facebook-on mindig mindenki kiírja.. csak én már nem olvasom el. :$ Na, de a lényeg, én nem szeretem ezt az idöt és otthon sosincs ilyen depressziósan sötét idö.. összel talán, nade nem egész évben..
Azért hiányzik most mindez, mert már több, mint egy éve nem voltam otthon. Múlthéten szünetem volt és haza szerettem volna menni, de nem lehetett. A hét közepén a szüleim közölték, hogy ök hazamennek, viszont engem a szívem nagyobb része itt tartott. Ha újracsinálhatnám, pontosan ugyanígy tennék. De az a kicsi rész a szívemben nagyon szeretne hazamenni!

2 comments:

  1. Szeretlek Katám! Hiányzol...

    ReplyDelete
  2. Mindenki szeret téged nemcsak a mamáid... :) depis időjárás itt is van, de a depi nem az időjárástól függ. Ha szerelmes vagy akkor mindegy, hogy szakad az eső, vagy hull a hó, vagy éppen süt a Nap... talán mégis haza kellett volna jönnöd és akkor nem éreznéd most azt az űrt ami hiányzik...még mindig jöhetsz, bármikor, bárhová...szerintem.
    Ott sem néz senki hülyének szerintem, csak most túl érzékeny vagy valami miatt.---vannak ilyen napok...másnak is! Nem kell megfelelj másoknak csak magadnak!!!...de erre van egy idézetem is:"Menj utadon, s ne bánd mit beszélnek" --Dante. ...és azt se feledd el, hogy egy új országban csak az első 5 év nehéz, és utána már onnan nem tudsz elszakadni ...majd meglátod. Az "ik baal ervan", nem értem...de szerintem v.mi olyamit jelent, hogy "itt bál é van?" nos, itt sincs bál, de táncolni bármikor lehet... :) so: fel a fejjel csajszi!!!

    ReplyDelete