25.10.12

reklám következik.

Lehet, hogy minden médiás ember azt hiszi, hogy az ö reklámja tényleg jó, mivel hát ö csinálta! Úgyhogy én is abból indulok ki, hogy az én reklámom is jó és nem untat titeket. :) Azt történt, hogy anyum úgy döntött, hogy ezentúl nem csak nekünk fog sütiket sütni, hanem bárkinek aki szeretne rendelni. Nekem tetszik az ötlet, kivéve, hogy a konyha egyfolytában tele van fincsi, jó illatú sütikkel meg tök jó tortákkal amikhez nem nyúlhatok hozzá. Tehát úgy gondoltam, kitalálok valami jó kis reklámszöveget, hogy tuti rákattintsatok a linkre. :D 
Gondolkodni azon, hogy mit vegyünk fel, azon, hogy hová is menjünk aznap elöször, manapság mindenki olyan elfoglalt. Ezentúl egy gonddal kevesebb! Együnk HoningandCakes sütiket és máris jobb lesz töle a nap! Egy fincsi mézessüti bármikor jól jön a nagy forgalomban. Neked is kedved támadt egy sütihez? HoningandCakes!

Emellett szeretném mégegyszer megosztani a holland blogomat, mert már jópár levelet kaptam, hogy nem írok mostanában semmit. De írok, csak egy másik blogon és egy másik nyelven. :) Tudom, azzal nem sokra mentek, de két nyelven mindenröl írni sajnos túl sok mostanában. Sok dolgom van, úgyhogy csak annyira van idöm. Elnézést a kellemetlenségekért. Úgyhogy, hogy mégis csak kedvet kapjatok az olvasáshoz, még egy reklám. :D
Mikor írni történet sok idö te kettö három négy majd máskor. Mindenki ismeri a jó kis Google fordítót. Semmi sem viccesebb és jobb idöeltöltés, mint a blog olvasás Google fordítóval! Kleinerdan3

Tehát, egyetek sütit és olvassatok jókat! :)

katie

No comments:

Post a Comment