19.1.13

life of pi

Wie heeft allemaal de film gezien? Nee? Nee.. Oke.. Ik wel. Ik dacht eerst ook dat het misschien niks zou worden en ik heb van veel mensen hetzelfde gehoord en ze kozen uiteindelijk toch voor een andere film. Ik niet. En het was alles waard. Het is echt een hele mooie film, echt een aanrader! Ik heb het al zelfs 3 keer gezien.. Ik vond het einde zo mooi, waar het verhaal allemaal om ging, en natuurlijk Richard Parker. Daarover zei een vriendin van mij: je hebt twee muizen en je wordt verliefd op een tijger?! Ze heeft eigenlijk gelijk. Ik hou van Belle & Blair alsof ze me kinderen zijn, ik verwen ze als weet niet wat, en dan word ik verliefd op een tijger.. Geen goede combinatie. :D Maar Richard Parker heeft me nieuwe dingen laten zien, samen met Pi. Dingen wat ik niet snel zal vergeten. Dus, ik moest het even met jullie delen: Life of Pi is echt een aanrader! :)

knuffels, katie

No comments:

Post a Comment