12.11.13

dierenasiel

Een aantal weken terug had ik Dierenasiel Rotterdam gemaild dat ik een aantal spullen thuis had liggen, die ik graag aan hun wilde geven. Daarop kreeg ik de reactie, dat ze daarmee heel blij zouden worden. Het enige probleem was dat ze alleen tot 4 uur open zijn, dus ik kon maar niet langs gaan door school. Afgelopen zaterdag was het eindelijk gelukt om met de auto langs te gaan en om die spullen te gaan geven. Het was niet helemaal hoe ik het had verwacht..
We gingen naar binnen en bij de receptie stonden twee mensen. Ik legde uit waarom ik daar was en de man keek me aan alsof ik een alien was. Dat voelde al raar. Vervolgens moest ik hem bijna smeken om die spullen aan te nemen, terwijl je zou verwachten dat ze er blij mee zouden zijn. Hij nam het uiteindelijk aan en zette het gewoon op de grond naast zich neer. Hij zei dat ze op het verblijf geen konijnen hadden, terwijl ik konijnen spullen had gebracht. Uiteindelijk glimlachte hij heel vals naar me en zei dat de spullen wel op een goede plek terecht zouden komen. Ik geloof er niks van. 
Ik wilde alleen aardig zijn, dus ik dacht ik breng een aantal spullen naar het asiel en dan krijg ik dit.. Ik denk dat een dierenasiel die van giften en zulke dingen bestaat, blij moet zijn als ze iets krijgen.. Ik vond het helemaal niet leuk en ik zal voortaan ook niet dingen naar ze brengen.
We mochten nog de kattenafdeling bezoeken, waar ongeveer 5 katten opgesloten zitten per kamertje. Ik vond het heel zielig, die katten waren ook aan het huilen enzo.. Maar ik zag wel dat ze goed verzorgd waren. Ik wilde ze best gaan aaien, want dat mocht ook, maar helaas had ik een wondje op me hand en ik wilde niet moeilijk doen met handen wassen en dan nieuwe pleister zoeken.. en ik was deels bang dat die katten misschien iets hadden. :$ Toen ik die katten zag, wilde ik best wel nog een keer daar teruggaan, gewoon voor een middag om die katten aandacht te geven, maar door hoe ze ons gelijk bij de deur hebben behandeld, weet ik het niet meer.. Ik wil alleen het beste voor die dieren en dan ben ik nog de slechterik, omdat ik niet per se de beste voeding heb gebracht.. 
Als iemand toevallig een Garfield of heel erg mooie zwarte kat of grijze tijger kat zoekt, die hebben ze in het asiel. :) 

No comments:

Post a Comment