6.1.14

no worries!

Ik hou me goed aan mijn voornemens, maar ze hebben allemaal wel een slechte kant. Toch voel ik me stukken better. 
1. Ik sport nu elke dag minstens half uur op de wii, waarbij ik meestal 3 kilometer ren, yoga doe en balansspelletjes speel. Het is leuk en ik heb echt elke dag een beetje spierpijn ergens, maar steeds minder! Nadeel van dit allemaal is dat ik al extreem dun was en ik wilde niet sporten om af te vallen, maar je kunt nu echt elke rib van me tellen, zonder problemen. Ik hoop dat ik daar tenminste spieren zal krijgen, want nu zie ik er echt veels te dun uit. 
2. Misofonie spookt me nog steeds, wow wat kunnen toch simpele dingen irritant zijn! Ik probeer me gewoon af te leiden en ik wil niet liegen en zeggen dat het beter gaat, want dat is niet zo. Maar ik probeer het ten minste.. :)
3. Ik heb niet per se alle juiste mensen gevonden, maar ik ben de slechte vrienden wel kwijt. Ik praat gewoon niet met ze, in plaats daarvan praat ik meer met mijn goede vrienden. :) 
4. Geld sparen gaat super goed! Ik heb zelfs rente gekregen, ik wist niet eens dat ik rente zou krijgen.. Ik heb nu genoeg geld om zelf mijn eerste jaar te betalen. Nou ja zonder boeken en al dat. Maar het is al iets! :)
5. Met minder nadenken gaat het hmm. Ik denk waarschijnlijk altijd te veel na over simpele dingen, maar ik ben wel spontaner nu. Ik heb zomaar een ticket gekocht voor een optreden in Amsterdam, net voor koningdag! Ik wilde daarheen en het was al bijna uitverkocht dus ik dacht: whatever, ik wil het, ik doe het. Nu moet ik natuurlijk wel nadenken over hoe en wat. :D Ik denk veel minder aan wat ik kwijt ben, in plaats daarvan denk ik aan wat ik allemaal nu wel heb. Vrije tijd. Zo veel vrije tijd. Zo veel nieuwe kansen. Het gaat niet altijd even goed, zoals met dat ik zomaar 4 nieuwe horloges heb aangeschaft. Ik maak me veel minder zorgen over dingen. Ik begin morgen aan examenperiode 2, maar ik stress niet. Ik denk niet meer negatief dat ik het niet kan, ik denk gewoon niet en ik weet dat ik het kan. Veel beter zo. :)

Dus no worries mensen, ik kom er wel weer bovenop. Nee, jullie hoeven geen date voor me te regelen. Ik heb besloten om de prins zelf naar me toe te laten komen. Hij komt als hij wil. :)

No comments:

Post a Comment