4.5.14

healthy-update

Dus ik was begonnen met de 30-dagen gezond challenge voor mezelf. Ik ben nu halverwege en hier is dan mijn update!

30 dagen ab & squat challenge - 15 dagen later
Volgens mij was de eerste dag de zwaarste. Daarna ging het elke dag best goed, ik keek verbaasd naar mezelf dat ik het echt gewoon kon! Zonder al te veel moeite heb ik 60 squats achter elkaar gedaan en het heeft ook resultaten. Het ging allemaal goed tot de 10e dag, toen mijn knie opeens hard knak deed bij een squat en vervolgens kon ik niet meer verder. Ik moest het zelfs in verband zetten, want het deed echt veel pijn. Ik heb dus besloten om de gemiste squats zo veel mogelijk te gaan inhalen, langzaam als ik me beter bij voel. Want het heeft echt goede resultaten, dus ik wil het zeker niet opgeven. :) Nu gaat het al beter met me knie, dus ik ben weer aan het buigen en strekken. Haha. Nog 15 dagen te gaan!

30 dagen gezond challenge - 15 dagen later
Ehm, hiermee gaat het wat minder goed. De eerste week ging erop letten wat ik allemaal at, probeerde zo veel mogelijk ongezonde dingen te vermijden, maar toen dacht ik: dit is niks voor mij. Ik krijg liever later problemen dan dat ik een heerlijk cupcake laat liggen of dat ik niet een hele zak chips opeet als ik daar zin in heb. Misschien zal ik later hier anders over denken, maar op dit moment vind ik het maar niks om gezond te gaan doen met mijn eetgewoontes. Dus na een week ben ik maar gestopt, want het strest ook als ik steeds eraan denk wat ik allemaal niet zou mogen eten. Ik wil gewoon genieten van mijn eten. Haha. Sorry dus, maar deze challenge ben ik hard gefaald. En ik heb er geen spijt van. Eating is totally worth it.

Naja, over 15 dagen kom ik weer met een update over de ab&squat challenge.. :)

No comments:

Post a Comment