8.6.14

dédikrumpli

Na, anya elment, úgyhogy most egy ideig minden nap én fözök.. szegény apa meg hugi.. A mai ebéd dédikrumpli volt, ami krumpliból és nagy galuskából áll.
Minden jól ment egészen a hagymavágásig.. ha tölem függött volna, nem kellett volna bele hagyma szerintem. Nele a kukába, ki a konténerbe, viszlát hagyma. Még sírtam volna utána egy ideig. Apa helyettem felvágta a hagymát.. valaki, hogyan lehet sírás nélkül hagymát vágni!? Ha csak most rágondolok is könnyezik a szemem..
Ezek után egész jól ment minden. Tökre szép lett meg minden! Nagyon büszke voltam magamra, hogy ilyen ügyesen sikerült az egész! Egészen addig örült neki mindenki, míg bele nem böktük a villát és meg nem kóstoltuk... A krumpli nem mindenhol volt megföve és az egész kaja hát... mondhatni semmi íze nem volt. Apa megoldotta, raktunk rá extra sót meg paprikát, attól legalább lett valami íze.. Szegény hugom utána megkérdezte, hogy ehet-e csipszet, mert annak legalább jó íze van... hahaha.
Legközelebb füszereket is használni. Igen. És ha azt írja kell bele petrezselyem, akkor az kell bele. :D

No comments:

Post a Comment