8.6.14

loom bands !!

Ik zag die bandjes overal, maar ik had echt geen idee waarvoor ze waren.. Ik dacht dat je er iets mee in je haar kon doen ofzo, dus het interesseerde me niet echt.
Totdat mijn zusje thuiskwam met een hoop bandjes. Ze legde uit de je ervan armbandjes en dergelijke kunt maken en opeens vond ik die dingen veel cooler. Wij hebben dus de hele middag zitten knutselen en jullie moeten weten dat ik twee linkerhanden heb... Maar dit is echt niet moeilijk en je kan van alles maken! Ik heb een regenboog armbandje gemaakt en een infinity armbandje. Mijn zusje heeft zelfs een strikje gemaakt, zo goeddd..
Dus, die bandjes houden me nog even bezig denk ik... Binnen 10 minuten heb ik een helemaal zelf gemaakte, precies hoe ik het wilde armbandje of ring.
Trouwens, ik dacht eerst dat die bandjes helemaal niet lekker zouden zitten, maar dat is niet zo. Het is even wennen, maar dat is denk ik alleen omdat ik nooit armbandjes draag... maar na een tijdje voel je er helemaal niks van.
Leuk programma voor dit lange weekend. :)

No comments:

Post a Comment