25.4.10

werkweek 4. rész

1. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-1-resz.html
2. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-2-resz.html
3. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-3-resz.html
Április 22, csütörtök.
Olyan jól aludtam.. és csak fél 9-kor kellett felkelnünk, huh! 10.30-kor indultunk az állomásra, irány Maastricht! Pfúú.. az de egy unalmas valami volt.. Még werkweek elött választhattunk, hogy csütörtökön megyünk megint ilyen alagutakba vagy pedig csakúgy vásárolgatunk a városban. Mondván Rotterdamban nincsenek alagutak de boltok igen, menjünk a föld alá! Odaértünk, leültettek minket és egy bácsi legalább egy órán át magyarázott Maastricht múltjáról, az alagutakról, világháború ésatöbbi. És olyan érthetetlenül mondta, hogy csak minden 3. szót értettem.. :D Aztán végre befejezte és indultunk. Biztos kiszúrta hogy én unatkoztam a legjobban ezért kaptam egy lámpát! Olyan igazi bányászós sétálós lámpát! *-* Nemtudom hogy hogy lehet azt több mint 10 percig a kezedben tartani, mert egy idö után forró lesz.. Úgyhogy 10percenként megálltam, leraktam és mehettünk tovább. :D Idöközben megint megálltunk egy csomószor és a bácsi megint magyarázott valamit, de én elvoltam a varázslatos lámpás világomban.. :D Nemtudom meddig lehettünk ott, de aztán vééégre kiengedtek.. Másik feladat: kaptunk egy olyan felhúzós ösrégi fényképezöt és 27 képet kellett rá kattognunk. 20 régi és szép épületet és 7 képet rólunk, vagy ami nekünk tetszett. Megint összevesztünk, mert a Kelly meg a Homeira unalmas öreg házakat akartak fotózni én meg a Kimberley pedig mindenféle kis aranyos ablakokat meg ilyeneket. Verekedtünk a kameráért és.. kitudja milyenek lettek a képek.. Jövöhéten majd megkapjuk öket.. :D Ezután csapat egyikfele elment bevásárolni, mi meg ottmaradtunk a Homeirával és.. ültünk. :D Visszafelé lekéstük a vonatot, így egy órát ültünk az állomáson.. hurrá. Láttam egy dagadt nénit akinek X lábai voltak. Vicces volt. De még mindig szexibb, amikor az anorexiás libák sétálnak befelé. :D A vonaton beszélgettem egy lánnyal, aki Limburgben lakik valahol.. nem értettem hol.. :D A téma Justin Bieber volt.. :D Hazaértünk, ettünk, kitakarítottunk és 20.30-kor lesétáltunk a.. abba a másik nagy házba.. :D Ott volt egy bowlingpálya és bowlingoztunk meg táncoltunk. Kelly meg Homeira találtak valami pultossrácot aki szerintem.. iiiiu.. mindegy. Olyan unalmas volt, unalmamban Elinek írtam SMS-t. $: Aggódtam érte, annyira mint ö értem, ugye..? XD Mindegy, ezt csak mi értjük. :D Aztán visszamentünk a házakba, beszélgettünk egészen 3-ig aztán.. utána nem emlékszem mi történt.. :D

No comments:

Post a Comment